Повідомлення про помилку

User warning: The following module is missing from the file system: imagcache_actions. For information about how to fix this, see the documentation page. in _drupal_trigger_error_with_delayed_logging() (line 1143 of /home/magdacco/public_html/inteh-pro.com.ua/includes/bootstrap.inc).

Імпортна техника


  Система контролю палива і GPS моніторингу Wialon

Система контролю палива та GPS мониторинга Wialon складається з датчика витрати палива (ДВП), який встановлюється в паливну систему транспортного засобу (ТЗ), приладу GPS та програмного забезпечення Wialon-Pro.

Система дозволяє контролювати:

  • Витрати палива з точністю 1%.
  • Витрати палива з точністю 1% на зупинках і в русі
  • Витрати палива на 1 га обробленої площі
  • Мотогодини (час роботи двигуна)
  • Оброблену площу
  • Маршрут, пробіг, графік руху
  • Кількість, тривалість стоянок і/або зупинок
  • Роботу паливозаправника
  • Проходження планового техобслуговування
  • За допомогою даних про швидкість руху - якість виконання робіт в полі і т.д.
  • Температуру двигуна, тиск масла, дані з різних датчиків

 

Приклад програмного забезпечення (ПЗ):

Перераховані вище моливості дозволяють з упевненністю казати про повний контроль роботи ТЗ. Витрати палива контролюються за допомогою високоточних витратомірів DFM90AP и DFM250D (Технотон, Білорусь. Схема встановлення залежить від типу паливної системи та кількості палива й повітря в "обратці".

Монтаж виконується за нижченаведеними схемами:

Схема 1 (Common Rail, насос-форсунки)

Дана схема підходить для монтажу на техніку (Renault, DAF, Claas, John Deere),

Схема 2 (Common Rail, насос-форсунки)

Точність при установці одного ДВП за схемою 2  при правильному монтажі буде близько 1%. Переваги даної схеми в низькій вартості і високій точності вимірювання витрати палива. Прі установці одного ДВП за схемою 2 порушується циркуляція палива через бак, але при наявності деаератора і штатного радіатора на «обратку» температурний режим роботи паливної системи зберігається і відбувається повне видалення повітря в паливі. Рекомендуємо установку коли «обратка» не перевищує 90 л / год. За цією схемою можлива установка також механічного лічильника DFM100В або системи GPS моніторингу.

Приклад установки механічного лічильника DFM на John Deerе по Схемі 2