Повідомлення про помилку

User warning: The following module is missing from the file system: imagcache_actions. For information about how to fix this, see the documentation page. in _drupal_trigger_error_with_delayed_logging() (line 1143 of /home/magdacco/public_html/inteh-pro.com.ua/includes/bootstrap.inc).

Обладнання для контролю палива на техніці

 Лічильник палива DFM 100В(Технотон, Білорусь)

  Витратомір з дисплеєм. Потік: 2 - 100 л/год

 

 

 

 

 

Лічильник-витратомір палива призначений для вимірювання витрати палива і час роботи будь-яких мобільних і стаціонарних машин з дизельним двигуном: автомобілів, тракторів, котлів або горілок, а також тепловозів і річкових суден. З допомогою лічильника - витратоміра на підприємстві можна побудувати ефективну систему обліку палива, без додаткових фінансових витрат на придбання і установку терміналів-реєстраторів для супутникового стеження за транспортом, програмного забезпечення і щомісячної абонентської плати. Зчитування даних відбувається з РК екрану, лічильник палива не має кнопок, перемикання показників на екрані здійснюється безконтактним ключем-таблеткою. Лічильник - витратомір дизельного палива DFM живиться від вбудованої батареї, ресурсу вистачає більш ніж на 24 місяці безперервної роботи приладу. Моделі витратомірів палива серії" C "і" СК "мають вбудовану функцію по контролю часу роботи двигуна, що корисно на підприємствах де важливим є врахування відпрацьованого часу.

Лічильник - витратомір палива DFM технічні характеристики:

Похибка вимірювання витрати палива 1%
Необхідна точність фільтрування вимірюваної рідини 0,08 мм
Приєднувальна різьба M14x1,5
Номінальний тиск 0,2 МПа
Максимальний тиск 2,5 МПа
Діапазон напруги живлення от 10 до 50 В
Захист від перевантажень (короткостроково) <100В
Струм споживання/span> <25мА (24В) <50мА (12В)
Вологість навколишнього середовища при температурі 40 °С 95%
Вібростійкість прискорення 100м/с² в діапазоні частот 5-250Гц
температура навколишнього витратомірів без екрану від -40 до +80°С
для витратомірів з екраном от -20 до +60°С

 

 

 

 

 

 

 

Захист від накрутки і втручання

Лічильник - витратомір палива має унікальні функції захисту від накрутки і втручання які дозволяють використовувати його в господарствах, де велика ймовірність вандалізму і дискредитації з боку водіїв.

Якщо хто-небудь спробує продути лічильник палива повітрям, то кількість пройденого через прилад повітря не буде враховуватися в лічильнику витраченого палива, а потрапить в особливий лічильник - "Накрутка". Лічильник "Час втручання" захистить від спроб впливу на прилад магнітом, в ньому реєструється тривалість впливу на прилад магнітним полем.

Службова інформація

версія ПЗ версія програми
Заряд батареї У відсотках від максимального, крок 10%
Help 1 Перевищено допустиме значення лічильника "Обсяг палива що протік. Потрібна перевірка.
Help 2 Перевищено допустие значення лічильника "Витрата палива в режимі" Накрутка "
Help 4 Низька напруга батареї живлення

 

 

 

 

Лічильники часу(тільки DFM C)

Назва лічильника Одиниці виміру
Сумарний час роботи двигуна (Споживача) годин
Лічильник часу роботи Споживача в режимі "Холостий хід" годин
Лічильник часу роботи Споживача в режимі "Оптимальний" годин
Лічильник часу роботи Споживача в режимі "Перевантаження" годин

 

 

 

 

 Параметри

Назва параметра Одиниці виміру
Миттєва витрата палива лытр/годин
Температура в вимірювальній камері °С

 

 

 

 

Лічильник палива

Назва лічильника Одиниці виміру
Сумарна витрата палива літр
Сумарна витрата палива з підвищеною точністю літр

 

 

 

 

Лічильники накрутки і втручання

Назва лічильника Одиниці виміру
Витрата палива в режимі "Накрутка" літр
Час втручання годин

 

 

   Унікальні переваги лічильника - витратоміра DFM:

  • захист від накрутки і втручання;
  • запатентована інновація - облік часу роботи двигуна: сумарного і окремого по режимам роботи;
  • стійкий до вібрації і гідроударів;
  • простий монтаж і експлуатація;
  • вбудований паливний фільтр великої площі;
  • ретельно відпрацьовані інструкції по установці, якісна техпідтримка;
  • повний комплект монтажних аксесуарів (купується окремо);
  • надійна передача даних по цифрових інтерфейсів;
  • хороша ціна, система знижок.

 

 

 

 

 

 

 

 Датчик витрати палива DFM 90AP(Технотон, Білорусь)

  Витратомір з імпульсним виходом. Потік: 8 - 90 л/год

 

 

 

 

 

 

 

 

Лічильник-витратомір палива з імпульсним виходом (AP - ненормований імпульс) призначений для вимірювання витрати 8-90 л/год. Датчики DFM призначені для вимірювання витрати палива в двигунах автомобілів, річкових суден, дизель-генераторів, а також в котлах, пальниках і інших споживачах рідкого палива.

Застосування:

Датчики витрати палива DFM застосовуються в системах контролю витрат палива і системах моніторингу транспорту. Установка DFM на споживачі палива дозволяє вирішувати наступні завдання:

  • облік фактичних витрат палива;

  • нормування витрат палива;

  • виявлення та запобігання розкрадань палива;

  • моніторинг в реальному часі і оптимізація витрат палива;

  • випробування двигунів в області споживання палива.

Принцип дії:

Датчик витрати палива DFM має об'ємну вимірювальну камеру кільцевого типу. Датчик формує імпульс при протіканні об'єму палива, що дорівнює об'єму вимірювальної камери. Кількість імпульсів, що формується датчиком при протіканні через нього 1 літра палива маркується джгутом датчика.

Сумісність:

Датчик витрати палива DFM може працювати з будь-якими бортовими контролерами, що мають дискретний або імпульсний вхід 0-32 В, наприклад, з офлайн терміналами контролю транспорту СКРТ 31, онлайн терміналами моніторингу транспорту СКРТ 45, терміналами Автограф, Teltonika та ін.

На які об'єкти може встановлюватися витратомір DFM:

  • Агротехніка: комбайни, трактори, паливозаправники;

  • Вантажівки та тягачі, бензовози;

  • Тепловози;

  • Спецтехніка: екскаватори, погрущики, бульдозери, бетономішалки;

  • Комунальна техніка;

  • Стаціонарні ємкості, цистерни, бочки.

Технічні характеристики:

Похибка вимірювання витрати палива < 1%
Необхідна точність фільтрування вимірюваної рідини 0,08 мм
Приєднувальна різьба М14х1,5
Номінальний тиск 0,2 МПа
Максимальний тиск 2,5 МПа
Діапазон напруги живлення від 10 до 50 В
Захист від перевантажень (короткостроково) <100В
Струм споживання <25мА (24В) <50мА (12В)
Вологість навколишнього середовища при температурі 40 °С <95%
Вібростійкість максимальне прискорення < 100м/с²в діапазоні частот 5-250Гц
Температура навколишнього середовища для витратомірів без екрану от -40 до +80°С
Температура навколишнього середовища для витратомірів з екраном от -20 до +60°С

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діапазон вимірювання і точність:

Модель Діаметр умовного пропуску MIN витрата, л/год MAX витрата, л/год Похибка, ±%
DFM50 6 1 50 1
DFM90 6 3 90 2
DFM100 6 2 100 1
DFM220 8 8 220 2
DFM250 8 5 250 1
DFM500 10 30 500 2

 

 

 

 

 

 

Лічильник реєструє реальну кількість протікаючого палива до двигуна з подальшим перетворенням в інформаційний сигнал для передачі на GPS термінал. GPS термінал відправляє дані через інтернет мережу GSM на платформу онлайн стеження і збереження на довгі роки.

Датчики витрати палива DFM можна використовувати для вимірювання витрати наступних рідин:

  • Дизельне паливо
  • Пічне паливо
  • мінеральне масло
  • Інші види рідкого палива з кінематичною в'язкістю від 1,5 до 6 мм2/с. *

        * Застосування для більш в'язких рідин також можливо, але максимальна витрата може стати менше нормованого, а падіння тиску на датчику - більше. Всі датчики витрати перевіряються на дизельному паливі. Обов'язково вказувати вид палива і в'язкість при замовленні. 

 

 

 

 

 

 

 Диференціальний витратомір DFM 250D (Технотон, Білорусь)

  Макс. диф. витрата - 150 л/год. Макс. витрата в камері - 250 л/год

 

 

 

 

 

 

 

 

Диференціальний витратомір палива DFM призначений для використання в системах контролю витрат палива, системах GPS / ГЛОНАСС моніторингу транспорту. Диференційний датчик палива має дві вимірювальні камери (подачі і "обратки"), що дозволяє & nbsp; монтувати його на техніку без зміни схеми подачі палива. Імпульси з кожної камери обробляються вбудованим чіпом, який вираховує різницю і видає на зчитуючий пристрій готову витрату палива. Кількість імпульсів, що формується датчиком при різниці витрати в магістралях рівній 1 літру, маркирується на джгуті датчика. Призначений для установки на сучасні двигуни EURO (TIER) 3/4/5. Диференційний датчик DFM застосовується для вимірювання витрати палива на машинах, де неможливо застосувати однокамерний датчик витрати палива і схему установки із зміненням заводської палевної системи.

Вибір диференціального витратоміра палива DFM для двигуна внутрішнього згоряння

При прийнятті рішення щодо застосування диференціального витратоміра DFM на автомобілі слід керуватися значеннями максимального і мінімального потоків палива в магістралях двигуна. Дані значення можна дізнатися по паспортній характеристиці продуктивності насоса, що підкачує (помпи), встановленого на машині. 
Також варто пам'ятати про те, що для забезпечення заявленого рівня похибки датчика витрати палива, диференційний потік (різниця в прямому та зворотньому магістралях) не повинен перевищувати для DFM 500D 250 л / год для DFM 250D 150 л / год, для DFM 100D 50 л / година. Протипоказанням до установки диференціального витратоміра на двигун є факт наявності повітря в подаючій чи зворотній магістралях. 
Фахівцями Технотон розроблена схема установки диференціального витратоміра палива DFM 250D на автомобілі з потоками в магістралях, що перевищують значення 250 л / год. Дана схема дозволяє використовувати DFM 250D на машинах, де підкачуючий насос створює потік в подаючій магістралі до 500 л / год.

Виконання

Модель Об'єм камери, мл MIN витрата в камері, л/год MAX витрата в камері, л/год
DFM500D 20 100 500
DFM250D 12.5 25 250
DFM100D 5 10 100

 

 

 

 

Схема установки диференціального витратоміра палива