Повідомлення про помилку

User warning: The following module is missing from the file system: imagcache_actions. For information about how to fix this, see the documentation page. in _drupal_trigger_error_with_delayed_logging() (line 1143 of /home/magdacco/public_html/inteh-pro.com.ua/includes/bootstrap.inc).

Вітчизняна техніка


  Датчики витрат палива DFM90APDFM250D (Технотон, Білорусь) і система GPS моніторингу техніки

Для контролю палива на вітчизняній техніці ми пропонуємо два рішення: 1) використання датчиків витрати палива (ДВП) та системи GPS моніторингу техніки та 2) використання механічних лічильників палива.

Система контролю палива та GPS моніторингу Wialon складається з ДВП, який встановлюється в паливну систему транспортного засобу (ТЗ), приладу GPS і програмного забезпечення Wialon.

Система дозволяє контролювати:

  • Витрати палива з точністю 1%
  • Витрати палива з точністю 1% на зупинках і в русі
  • Витрати палива на 1 га обробленої площі
  • Мотогодини (час роботи двигуна)
  • Оброблену площу
  • Маршрут, пробіг, графік руху
  • Кількість, тривалість стоянок і / або зупинок
  • Проходження планового техобслуговування
  • За допомогою даних про швидкість руху - якість виконання робіт в полі і т.д.
  • Температуру двигуна, тиск масла, дані з різних датчиків

 

Приклад програмного забезпечення (ПЗ):

Перераховані вище можливості дозволяють з повною впевненістю говорити про повний контроль роботи ТЗ. Витрата палива контролюється за допомогою високоточних витратомірів DFM90AP, DFM250D (Технотон, Беларусь). Програма показує в літрах паливо, витрачене двигуном. Порівнюючи витрати палива з даними про заправку можна вести точний облік. Неспівпадання показань перевіряються контрольним проливом витратоміра і паливозаправної колонки.

Монтаж виконується по наведеній нижче Схемі 1::

    

Скидання палива з форсунок ми зазвичай залишаємо без змін з таких міркувань:

  • мінімальна кількість місць пломбування полегшує їх контроль
  • кількість форсуночного палива не перевищує 1% у разі справної паливної системи
  • запобігає потраплянню повітря у паливну систему
     

 За бажанням замовника можна підключити "форсуночну обратку" в те місце, де раніше стояв перепускний клапан та опломбувати всі форсунки.

Для запобігання втручання у паливну систему після лічильника усі з'єднання пломбуються одноразовими номерними пломбами .

Приклад пломбування ЯМЗ:


  Контроль палива за допомогою механічних лічильників DFM100В и DFM250В (Технотон, Білорусь)

Встановлення механічного лічильника це найпростіше і тому надійне рішення проблеми крадіжки палива на техніці.

Гарантія на механічний лічильник становить 3 роки!

Зчитування даних відбувається з РК екрану, лічильник палива не має кнопок, перемикання показників на екрані здійснюється безконтактним ключем-таблеткою. Лічильник - витратомір дизельного палива DFM живиться від вбудованої батареї, ресурсу вистачає більш ніж на  24 місяці безперервної роботи приладу.

встановлюється>

Приклад встановлення на K-700

Лічильник палива підключається за Схемою 2 на вітчизняну техніку (МТЗ, МАЗ, КАМАЗ, ЗИЛ, ГАЗ) та нижче ЄВРО 2

Скидання палива з форсунок ми зазвичай залишаємо без змін з таких міркувань:

  • мінімальна кількість місць пломбування полегшує їх контроль
  • кількість форсуночного палива не перевищує 1% у разі справної паливної системи
  • запобігає потраплянню повітря у паливну систему

 

За бажанням замовника можна підключити "форсуночну обратку" в те місце, де раніше стояв перепускний клапан та опломбувати всі форсунки.

 

Для запобігання втручанню в паливну систему після лічильника всі з'єднання пломбуються одноразовими номерними пломбами.

Приклад пломбування МТЗ: