Імпортна техника

Система контролю палива і GPS моніторингу Wialon

Система контролю палива та GPS мониторинга Wialon складається з датчика витрати палива (ДВП), який встановлюється в паливну систему транспортного засобу (ТЗ), приладу GPS та програмного забезпечення Wialon-Pro.
Система дозволяє контролювати:
- Витрати палива з точністю 1%.
- Витрати палива з точністю 1% на зупинках і в русі
- Витрати палива на 1 га обробленої площі
- Мотогодини (час роботи двигуна)
- Оброблену площу
- Маршрут, пробіг, графік руху
- Кількість, тривалість стоянок і/або зупинок
- Роботу паливозаправника
- Проходження планового техобслуговування
- За допомогою даних про швидкість руху - якість виконання робіт в полі і т.д.
- Температуру двигуна, тиск масла, дані з різних датчиків
Приклад програмного забезпечення (ПЗ):
Перераховані вище моливості дозволяють з упевненністю казати про повний контроль роботи ТЗ. Витрати палива контролюються за допомогою високоточних витратомірів DFM90AP и DFM250D (Технотон, Білорусь. Схема встановлення залежить від типу паливної системи та кількості палива й повітря в "обратці".
Монтаж виконується за нижченаведеними схемами:
Схема 1 (Common Rail, насос-форсунки)
Дана схема підходить для монтажу на техніку (Renault, DAF, Claas, John Deere),
Схема 2 (Common Rail, насос-форсунки)
Точність при установці одного ДВП за схемою 2 при правильному монтажі буде близько 1%. Переваги даної схеми в низькій вартості і високій точності вимірювання витрати палива. Прі установці одного ДВП за схемою 2 порушується циркуляція палива через бак, але при наявності деаератора і штатного радіатора на «обратку» температурний режим роботи паливної системи зберігається і відбувається повне видалення повітря в паливі. Рекомендуємо установку коли «обратка» не перевищує 90 л / год. За цією схемою можлива установка також механічного лічильника DFM100В або системи GPS моніторингу.
Приклад установки механічного лічильника DFM на John Deerе по Схемі 2