Вітчизняна техніка

Датчики витрат палива DFM90AP, DFM250D (Технотон, Білорусь) і система GPS моніторингу техніки

Для контролю палива на вітчизняній техніці ми пропонуємо два рішення: 1) використання датчиків витрати палива (ДВП) та системи GPS моніторингу техніки та 2) використання механічних лічильників палива.
Система контролю палива та GPS моніторингу Wialon складається з ДВП, який встановлюється в паливну систему транспортного засобу (ТЗ), приладу GPS і програмного забезпечення Wialon.
Система дозволяє контролювати:
- Витрати палива з точністю 1%
- Витрати палива з точністю 1% на зупинках і в русі
- Витрати палива на 1 га обробленої площі
- Мотогодини (час роботи двигуна)
- Оброблену площу
- Маршрут, пробіг, графік руху
- Кількість, тривалість стоянок і / або зупинок
- Проходження планового техобслуговування
- За допомогою даних про швидкість руху - якість виконання робіт в полі і т.д.
- Температуру двигуна, тиск масла, дані з різних датчиків
Приклад програмного забезпечення (ПЗ):
Перераховані вище можливості дозволяють з повною впевненістю говорити про повний контроль роботи ТЗ. Витрата палива контролюється за допомогою високоточних витратомірів DFM90AP, DFM250D (Технотон, Беларусь). Програма показує в літрах паливо, витрачене двигуном. Порівнюючи витрати палива з даними про заправку можна вести точний облік. Неспівпадання показань перевіряються контрольним проливом витратоміра і паливозаправної колонки.
Монтаж виконується по наведеній нижче Схемі 1::
Скидання палива з форсунок ми зазвичай залишаємо без змін з таких міркувань:
- мінімальна кількість місць пломбування полегшує їх контроль
- кількість форсуночного палива не перевищує 1% у разі справної паливної системи
- запобігає потраплянню повітря у паливну систему
За бажанням замовника можна підключити "форсуночну обратку" в те місце, де раніше стояв перепускний клапан та опломбувати всі форсунки.
Для запобігання втручання у паливну систему після лічильника усі з'єднання пломбуються одноразовими номерними пломбами .
Приклад пломбування ЯМЗ:

Контроль палива за допомогою механічних лічильників DFM100В и DFM250В (Технотон, Білорусь)

Приклад встановлення на K-700
Лічильник палива підключається за Схемою 2 на вітчизняну техніку (МТЗ, МАЗ, КАМАЗ, ЗИЛ, ГАЗ) та нижче ЄВРО 2
Скидання палива з форсунок ми зазвичай залишаємо без змін з таких міркувань:
- мінімальна кількість місць пломбування полегшує їх контроль
- кількість форсуночного палива не перевищує 1% у разі справної паливної системи
- запобігає потраплянню повітря у паливну систему
За бажанням замовника можна підключити "форсуночну обратку" в те місце, де раніше стояв перепускний клапан та опломбувати всі форсунки.
Для запобігання втручанню в паливну систему після лічильника всі з'єднання пломбуються одноразовими номерними пломбами.